Naši lektoři

Tomáš Otisk
majitel autoškoly, instruktor, lektor skupin A, B , instruktor bezpečné jízdy na polygonu a instruktor bezpečné jízdy na motorkách
+420 731 053 441
"Narodil jsem se s volantem a řídítky v ruce. Na motorce jsem začal již v 8 letech a do vínku mi sudičky nadělily, že to, co umím, dokážu i předat jiným. Vlastní autoškolu jsem založil v roce 2010 z důvodu, abych pomohl začínajícím řidičům zvládnout bezpečně ovládat auta i motorky. Zakládám si na důslednosti, poctivosti a dobře odvedené práci. Podle toho vybírám i své kolegy. Myslím, že jsme dobrý tým a někdy je s námi i sranda." :)

Lucie Vavrečková
instruktorka, lektorka skupiny B, instruktorka bezpečné jízdy na polygonu
+420 775 056 636
"Od útlého dětství se zajímám o auta a jejich historii. Už jako malá jsem se motala kolem tátových montérek v garáži a snažila se proniknout do tajů techniky. Auta a doprava mě provází i profesním životem. Štace v muzeu Tatrovky a Škodovky, přes restaurátorskou dílnu mne přivedly až do centra bezpečné jízdy a autoškoly, kde působím jako lektor a instruktor. Tato práce mne neskutečně baví a beru ji jako poslání. Pomáhat lidem zvládat běžné i krizové situace, porozumět si s vlastním autem, ukázat, kde jsou hranice jejich schopností a možností, a to vše ve snaze, aby na cestách bylo bezpečněji a lidé k sobě navzájem chovali respekt, úctu a pokoru."

Jakub Horňák
instruktor, lektor skupiny B, lektor první pomoci a instruktor bezpečné jízdy na polygonu
+420 739 512 839
"Práce v autoškole pro mě není práce, ale koníček. Po mnoha a mnoha letech jízdy pod modrými majáky IZS a mnoha letech strávených na polygonech center bezpečné jízdy jsem získal velké množství zkušeností, které rád předávám dál."

Petr Rybár
instruktor, lektor skupin A, B, BE +420 778 538 207
"Bavilo mě odjakživa jezdit. Stresovat se jako řidič PPL, to bych nechtěl. Když se naskytla možnost vyučovat jiné, otevřel se mi nový svět. Po 14 letech práce pro korporátní firmy je to úplně jiná liga. Není to těžké. Stačí se vnitřně přesvědčit, že pomoc jiným lze udělat různými způsoby. A proč bych nemohl učit? Proč nepředat něco ze sebe jiným?"